SELAMAT DATANG

Blog ini memberikan khidmat nasihat kesihatan dan penjelasan secara saintifik meliputi masalah kesihatan fizikal, mental, emosi dan spiritual terutamanya penyakit yang kronik, kritikal atau yang dianggap tiada harapan untuk sembuh. Setiap pertanyaan amat dihargai dan semoga tulisan dalam blog ini bisa membantu meringankan penderitaan anda. Untuk mendapatkan rawatan, sila hubungi saya melalui borang yang disediakan di bawah

Isnin, 25 Jun 2007

Ringkasan Formula CL 5

Formula sebagai ikhtiar untuk mempertenagakan kawasan limbik yang menjaga kawalan biotik sama ada antibiotik atau probiotik semula jadi bagi merawat simptom seperti alergi / alahan, kulit yang sensitif, mudah mendapat luka, bengkak akibat sengatan dan sebagainya.

Berikut ialah ringkasan keterangan Formula CL 5;
FORMULACL5
NAMA FORMULA
WARNAINDIGO
PANJANG GELOMBANG421 nanometer
WAKTU RESONAN2 jam selepas waktu pink
(2.00 pagi hingga 4.00 pagi)
PSIKOLOGI KETIKA SIHATKeceriaan, kecenderungan
PSIKOLOGI KETIKA SAKITKemurungan, tersinggung.
KAWASAN
  1. Kawalan Biotik
  2. Antibiotik Semula Jadi
  3. Probiotik Semula Jadi.
KAITAN/ TANDA / SIMPTOM
  • Anti bakteria
  • Antioksidan.
  • Ketahanan lemah.
  • Mengawal serangan bakteria.
  • Penawar bisa atau sengatan.
  • Bengkak akibat sengatan.
  • Alahan pada kulit / kulit yang sensitif.
  • Alahan pada hidung.
  • Gangrene (hangus).
  • Alahan makanan tinggi kolestrol (sotong, udang, ketam, siput).
  • Mudah mendapat kudis dan luka.
  • Mudah mendapat ruam.
KETERANGAN FORMULA
  • Formula ini juga akan meningkatkan dan merangsang serta membuatkan perasaan menjadi gembira dan tenteram.

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan atau untuk mendapatkan khidmat rawatan alternatif Attitude Therapy untuk masalah atau simptom yang berkaitan dengan Kawalan Biotik seperti alergy / alahan, kulit yang sensitif, mudah mendapat luka, bengkak akibat sengatan atau sebarang jenis penyakit, sila hubungi saya. Insya Allah kita ikhtiar dengan sedaya upaya;


2 ulasan:

babylito berkata...

Selalu kita berhadapan dengan orang-orang yang menjauhi makanan tertentu kerana alahan terhadap makanan tersebut terutamanya makanan laut, belacan, budu, dan tidak kurang juga alahan pada persekitaran contohnya habuk. Penyakit Asma dikatakan salah satu jenis alahan yang berkaitan sistem pernafasan.
Keterangan NW5 menyatakan psikologi pengidapnya ketika sakit ialah "kemurungan , tersinggung". Memang benar ada segelintir kita yang terlalu sensitif dan mudah murung menyebabkan dijauhi sahabat dan saudara mara. Hubungan persahabatan dan kekeluargaan yang baik secara psikologinya membantu mendapatkan kepuasan dalam hidup bermasyarakat. Apabila kita selalu bergaul kita tidak akan rasa terpinggir dan fikiran kita juga tidak akan memikirkan hal-hal yang negatif berbeza dengan mereka yang sering memencilkan diri. Kita dapat lihat dari personaliti mereka iaitu mood yang sering berubah-ubah. Mereka biasanya sukar dimengertikan.
Formula NW5 ini dirumus khas untuk mengatasi alahan terhadap makanan yang biasanya memberi kesan kegatalan pada kulit, hidung dan juga penawar untuk bisa sengatan. Mungkin juga boleh untuk org yang mengalami alahan terhadap debunga. Mereka ini boleh dilihat apabila tersentuh atau terhidu terhadap sesuatu debunga, mata atau bibir akan terus mengalami kebengkakan. Terciptanya formula ini menamatkan pengambilan ubat alahan oleh perubatan alopati. Biasanya penawar alahan akan bermula dari dos yang kecil hingga kepada dos yang besar dan akhirnya sehingga dos itu sudah tidak memberi kesan lagi terhadap penyakit itu. Bermakna kita akan bergantung sepenunnya pada ubatan. oleh itu formula ini amat sesuai bagi menggantikan ubat sedia ada.

Baby_syahiran berkata...

Saya terbaca blog seorang doktor allopati yg menceritakan ttg antibiotik. Menurut beliau, antibiotik boleh dibahagikan kepada kesannya yang membunuh bakteria atau kesan yang merencatkan aktiviti bakteria.Antibiotik hanya berkesan untuk membunuh bakteria dan bukan virus. Virus biasanya menyebabkan batuk, sakit tekak, selsema dan sakit badan. 80% sakit tekak dan selsema adalah disebabkan virus. Virus biasanya akan hilang dengan sendirinya selama 7 hari hingga 14 hari walaupun tanpa penggunaan antibiotik. Ini bermaksud,tiada faedah sekiranya kita memberi a.biotik utk anak yg demam,batuk atau selsema. Menurut beliau lagi, doktor terutama di klinik swasta memberi antibiotik kpd pesakit krn mrk tidak pasti samada penyakit tersebut disebabkan bakteria atau virus, dgn ertikata lain, mrk tidak yakin dgn diagnosis yg dilakukan oleh mrk sendiri,ant. sebab lain, ibubapa yg terlalu mendesak utk mendptkn antibiotik krn mrk beranggapan antibiotik mampu menyembuhkan penyakit.Beliau juga menasihati agar berhati-hati menggunakan antibiotik krn ia blh menyebabkan alahan dan mempunyai kesan sampingan.
Beliau sendiri mengaku tidak memberi antibiotik kpd anaknya sendiri yg batuk ttp menggunakan alternatif lain spt mkn buah2an,minum air atau mengambil vit. C tambahan dan sekiranya masih batuk slps seminggu, baru diberi a.biotik yg plg rendah. Saya sendiri pernah berjumpa dgn doktor allopati yg menasihati sy agar tidak memberi a.biotik kpd anak sy krn anak2 mampu mempertahankan sistem dlm tubuh mrk ttp sekiranya kerap diberi a.biotik pertahanan tubuh akan lemah.
Ulasan ini dibuat oleh doktor sendiri,mungkin tidak mampu menerangkan secara telus kpd pesakit dan mungkin krn etika di negara ini,ttp kita sbg ibubapa hendaklah mencari sendiri dan memahami apa yg terbaik utk anak2 kita. Kita sdh terlalu selesa hanya mendengar dan percaya apa yg dicadangkan kpd kita, ttp , skrg masa utk bertindak lbh proaktif dan mencari bukti2 yg akan menyokong tindakan kita kelak.

Semoga anda bergembira dengan setiap maklumat dalam blog ini. Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan atau ingin mendapatkan rawatan alternatif Attitude Therapy untuk merawat pelbagai penyakit, sila hubungi saya.

(Semoga informasi yang dipublikasi dalam blog ini bisa memberikan manfaat serta pencerahan kepada pemirsa. Harapan saya agar semua senantiasa gembira dan jika anda mempunyai pertanyaan atau ingin menjalani pengobatan alamiah atau alternatif Attitude Therapy silahkan hubungi saya pada alamat yang tertera).

Prof. Dr. Ariffaizal Bin Mohd Nor Ariffin
Pusat Rawatan Attitude Therapy Sdn. Bhd.
No 91 Jalan Raja Musa Mahadi, Taman Hillview, 31350 Ipoh
Sila klik untuk melihat petaPeta Lokasi
.
hubungi saya 016-3315761
Tel: 016-3315761 (HP) 05-3125764 (O)
untuk cara yang lebih teratur dan selamat, sila email saya
email

3 langkah mudah untuk mendapatkan rawatan dengan saya


Melengkapkan borang di bawah untuk membuka fail analisa.
(Caj RM10 dikenakan seperti cara pembayaran di bawah).




Anda akan dihubungi untuk dimaklumkan hasil analisa serta formula rawatan ditentukan.
(Sila beri tempoh 24 jam setelah borang dan bayaran diterima. Anda mungkin akan dihubungi melalui handphone atau email).



Formula rawatan diposkan ke rumah dan rawatan boleh dijalankan sendiri dengan segera.
(Sila beri tempoh penghantaran 3 hari bekerja untuk semenanjung Malaysia dan 5 hari bekerja untuk selain semenanjung dan luar Malaysia. Penghantaran dibuat setelah bayaran kos rawatan diterima).

Borang Pemeriksaan Dan Analisa Kesihatan

   







Setelah menghantar dan membuat bayaran, anda akan dihubungi dan akan menerima hasil analisa secepat mungkin. Terima kasih.
 
   
     

Pembayaran Analisa Kesihatan Melalui Maybank2u

Akaun CIMB 0814 0000190 102
Atas Nama ARIFFAIZAL BIN MOHD NOR ARIFFIN
Caj bayaran untuk membuka fail analisa: RM10 (sekali bayar untuk seorang)