SELAMAT DATANG

Blog ini memberikan khidmat nasihat kesihatan dan penjelasan secara saintifik meliputi masalah kesihatan fizikal, mental, emosi dan spiritual terutamanya penyakit yang kronik, kritikal atau yang dianggap tiada harapan untuk sembuh. Setiap pertanyaan amat dihargai dan semoga tulisan dalam blog ini bisa membantu meringankan penderitaan anda. Untuk mendapatkan rawatan, sila hubungi saya melalui borang yang disediakan di bawah

Rabu, 14 November 2007

Kuasa Graviti Terhenti

Atom dengan nisbah terbesar atau bumi adalah alat pengukur waktu yang paling tepat. Hari ini kita telah membuktikan bahawa jam antarabangsa berjalan 1/10 detik lambat dalam waktu 24 jam atau satu hari satu malam. Data bahawa bumi berputar lebih lambat berulang-ulang kali dari setahun ke setahun hingga ke hari ini. Kelambatan bumi berputar pada paksinya kerana adanya geseran pada lapisan tertinggi atmosfera yang mempengaruhi penciptaan bumi.

Bumi yang terdiri daripada dua lapisan padat dan cair sudah tentunya akan mempunyai kecepatan putaran sendiri yang dipengaruhi pula oleh medan magnet luaran atau permukaan dan dalam bumi. Kedua-dua perbezaan ini akan mempengaruhi suhu bumi yang sukar dibayangkan kepanasannya dan kedinginannya. Ini bererti bahawa pada saat itu seluruh sistem universal saling bertaburan dan bertindihan antara satu sama lain kerana hilangnya kuasa graviti yang ada pada bumi sebagai pusat tatasuria yang sememangnya tidak disyaki lagi.

Ahli sains juga telah turut bimbang kerana bulan didapati semakin jauh daripada bumi yang pastinya akan memanaskan permukaan bumi dan bumi ketika itu berada pada keadaan yang amat menggerunkan apabila Kutub Utara dan Kutub Selatan berada pada garisan Khatulistiwa. Ketika itu air laut akan naik dan banjir besar akan berlaku kerana tahap ais yang mencair akan menenggelamkan seluruh bumi ini. Ketika itu air akan melimpah ke luar dari permukaan bumi dan hilanglah kuasa graviti seluruh sistem universal termasuk bumi. Akhirnya bulan akan jatuh bertembung dan berpadu pada bumi dan menimbulkan gempa bumi yang tidak sanggup dibayangkan lagi oleh akal kita yang cetek ini.
Pertembungan yang juga percantuman
Bulan bertembung dengan bumi
Pertembungan penggaulan planet
Teori pertembungan planet
Kajian ini turut membuat kesimpulan bahawa suatu hari nanti matahari pula berada paling hampir pada bumi bahkan bintang-bintang lain turut rapat dan pasti berlaku geseran antara satu sama lainnya. Seluruh jagat raya ini akan hancur berkeping-keping bagai debu yang bertaburan dan berterbangan dan ketika itu cahaya setiap planet akan tembus dan menembusi dan merosakkan tenaganya dengan melakukan kilauan yang terang-benderang yang tidak sanggup dipandang oleh mata. Hukum matematik yang tidak diragukan lagi menguatkan pernyataan kiamat telah ditentukan masanya oleh Allah sebelum Allah merancang penciptaan alam semesta ini.
Banjir besar, gunung menjadi debu, planet bertaburan
Akhirnya cahaya akan terus lenyap dan gerakan planet yang bertaburan dengan kelajuan yang tidak terkawal akhirnya berhenti. Sumber-sumber cahaya menjadi lenyap dan padam. Ketika itu tiada lagi kepanasan maka hilanglah zaman dan waktu yang ketika itu tiada apa-apa kecuali dingin dan gelap.

Semua yang hidup pasti mati / kiamat

Akhirnya bumi akan kehilangan tenaga untuk melakukan revolusi atau pusingan. Bumi hari ini berputar semakin lambat. Bumi juga didapati semakin tua. Kalau ia sama sekali berhenti berputar, kiamat pasti datang.

Bunyi Penciptaan

Gelombang frekuensi rendah di bawah 20 Hertz.

Penciptaan alam ini sebenarnya terjadi dari cahaya bunyi yang bermula pada satu ledakan atau letupan yang besar. "Big Bang"
Teori Big Bang
Bunyi Pemusnah

Gelombang frekuensi tinggi yang melebihi 20 kilo Hertz / Mega Hertz.

Akhirnya alam ini musnah sama sekali dengan kehadiran bunyi yang tidak mampu diterima pada mana-mana sistem kederiaan.

Permulaan penciptaan manusia adalah bunyi dan akhirnya sebuah penciptaan yang lebih besar iaitu alam juga bermula dan berakhir dengan bunyi. Manusia juga akan dihidupkan semula dengan bunyi.

Nyatalah bunyi itu suatu bentuk daya tenaga yang boleh membina dan memusnahkan. Bunyi yang tidak mampu didengari oleh manusia adalah satu daya yang paling kecil tetapi paling memberi manfaat kepada pelbagai penciptaan semula jadi.

Kesimpulan

Setelah kita memahami tentang diri kita, penyakit dan sebagainya maka dapatlah dilihat bahawasanya segala-galanya akan kembali kepada urusan Maha Pencipta, sebagai suatu ujian keikhlasan di atas ilmu yang sebenar.

Segala-galanya juga bagaikan sekerdipan mata yang tidak dapat diukur namun harus dilalui oleh setiap manusia. Adakah kita ingin meninggalkan dunia ini dengan keadaan berpenyakit? Jesteru kehidupan ini sebenarnya adalah "untuk mencari kematian yang mudah".

Rawatan Attitude Therapy ialah ikhtiar untuk mengembalikan semula kuasa graviti tubuh melalui konsep getaran cahaya (bercaj negatif dan positif) yang mengawal semula suhu badan supaya terus harmoni.
Graviti memastikan tubuh kita sentiasa seimbang. Sila rujuk post bertajuk Masalah Sendawa Berlebihan dalam blog ini.

Semoga anda bergembira dengan maklumat yang diberikan. Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan atau untuk mendapatkan khidmat rawatan alternatif Attitude Therapy untuk merawat sebarang jenis penyakit termasuk yang kronik, kritikal atau yang dianggap tiada harapan untuk sembuh yang merangkumi peringkat spiritual, mental, emosi dan fizikal, sila hubungi saya. Saya sedia ikhtiar dengan sedaya upaya membantu walau di mana anda berada, Insya Allah.

Prof. Dr. Ariffaizal Bin Mohd Nor Ariffin
Pusat Rawatan Attitude Therapy Sdn. Bhd.
No 91 Jalan Raja Musa Mahadi, Taman Hillview, 31350 Ipoh
hubungi saya 016-3315761
Tel: 016-3315761 (HP) 05-3125764 (O)
untuk cara yang lebih teratur dan selamat, sila email saya
email

2 ulasan:

babylito berkata...

"Akhirnya bumi akan kehilangan tenaga untuk melakukan revolusi atau pusingan. Bumi hari ini berputar semakin lambat. Bumi juga didapati semakin tua. Kalau iasama sekali berhenti berputar, kiamat pasti datang."

Bumi dikatakan semakin lambat berputar tetapi mengapa masa dirasakan sgt cepat berlalu? Adakah perasaan ini hanya dirasakan oleh org yang dikuasai masa?

ARIFFAIZAL BIN MOHD NOR ARIFFIN berkata...

Mereka yang menguasai masa akan merasakan masa ini berlalu dengan pantas. Mereka tidak akan melengah-lengahkan kerja atau tugasan. Mereka sentiasa mengejar waktu untuk menyiapkan sesuatu. Mereka yang menguasai masa ialah orang yang berjaya.

Orang yang berjaya ialah orang yang melakukan sesuatu pekerjaan dengan konsisten dan berterusan. Mereka juga boleh sampai tahap mudah untuk mengingati mati. Mereka yang selalu mengingati mati ialah orang yang bijak. Orang yang bijak ialah sentiasa melakukan kebaikan dan meninggalkan perkara yang sia-sia.

Semoga anda bergembira dengan setiap maklumat dalam blog ini. Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan atau ingin mendapatkan rawatan alternatif Attitude Therapy untuk merawat pelbagai penyakit, sila hubungi saya.

(Semoga informasi yang dipublikasi dalam blog ini bisa memberikan manfaat serta pencerahan kepada pemirsa. Harapan saya agar semua senantiasa gembira dan jika anda mempunyai pertanyaan atau ingin menjalani pengobatan alamiah atau alternatif Attitude Therapy silahkan hubungi saya pada alamat yang tertera).

Prof. Dr. Ariffaizal Bin Mohd Nor Ariffin
Pusat Rawatan Attitude Therapy Sdn. Bhd.
No 91 Jalan Raja Musa Mahadi, Taman Hillview, 31350 Ipoh
Sila klik untuk melihat petaPeta Lokasi
.
hubungi saya 016-3315761
Tel: 016-3315761 (HP) 05-3125764 (O)
untuk cara yang lebih teratur dan selamat, sila email saya
email

3 langkah mudah untuk mendapatkan rawatan dengan saya


Melengkapkan borang di bawah untuk membuka fail analisa.
(Caj RM10 dikenakan seperti cara pembayaran di bawah).




Anda akan dihubungi untuk dimaklumkan hasil analisa serta formula rawatan ditentukan.
(Sila beri tempoh 24 jam setelah borang dan bayaran diterima. Anda mungkin akan dihubungi melalui handphone atau email).



Formula rawatan diposkan ke rumah dan rawatan boleh dijalankan sendiri dengan segera.
(Sila beri tempoh penghantaran 3 hari bekerja untuk semenanjung Malaysia dan 5 hari bekerja untuk selain semenanjung dan luar Malaysia. Penghantaran dibuat setelah bayaran kos rawatan diterima).

Borang Pemeriksaan Dan Analisa Kesihatan

   







Setelah menghantar dan membuat bayaran, anda akan dihubungi dan akan menerima hasil analisa secepat mungkin. Terima kasih.
 
   
     

Pembayaran Analisa Kesihatan Melalui Maybank2u

Akaun CIMB 0814 0000190 102
Atas Nama ARIFFAIZAL BIN MOHD NOR ARIFFIN
Caj bayaran untuk membuka fail analisa: RM10 (sekali bayar untuk seorang)