SELAMAT DATANG

Blog ini memberikan khidmat nasihat kesihatan dan penjelasan secara saintifik meliputi masalah kesihatan fizikal, mental, emosi dan spiritual terutamanya penyakit yang kronik, kritikal atau yang dianggap tiada harapan untuk sembuh. Setiap pertanyaan amat dihargai dan semoga tulisan dalam blog ini bisa membantu meringankan penderitaan anda. Untuk mendapatkan rawatan, sila hubungi saya melalui borang yang disediakan di bawah

Isnin, 17 November 2008

Asas Konsep Tenaga Bunyi

Mengambil kira gelombang ‘bunyi’ dan ‘halaju’ dalam tujuan untuk mengimbangi keadaan sel-sel yang telah dicemari adalah sangat penting.

Frequency bunyi ada di mana-mana ruangan dan ia bergerak bebas dalam ruangan udara. Maka di sini kita mencari ketetapan tenaga bunyi untuk mengimbangi keadaan perenggangan (zarah yang merenggang) yang telah dicerobohi oleh haba, tekanan yang rendah dan keadaan rencam terutama pada waktu maghrib. Ia juga satu kaedah mencari ‘kemampatan’ semula dalam halaju bunyi yang tinggi.

Halaju bunyi juga bergantung kepada keadaan kerana ada kalanya ia tidak dapat dinilai, hanya ‘sifar’ tiada ukuran maka tiadalah formula tercipta. Sebagai contoh, halaju bunyi pada tulang kaki mungkin dapat diukur tetapi tidak pada bahagian atas seperti di kelenjar pineal kerana ia bersifat sejuk dan bertekanan tinggi.

Adalah suatu pembuktian kepada dunia perubatan iaitu pemecahan sel-sel atom pada penyakit telah dapat dipulihkan dengan gelombang tenaga bunyi yang sebenarnya dan diyakini suci dan tidak mungkin berlaku pencemaran. Gelombang bunyi mempunyai level atau tahap-tahapnya iaitu pada julat-julat yang selari dengan spectrum atau lapisan warna yang tujuh itu.

Begitulah kehebatannya rahsia tenaga bunyi yang sentiasa ada di dalam kehidupan, samada disedari atau tidak. Perlu juga dilihat bahawa pada ruang yang kecil suatu bunyi adalah pada nada rendah atau perlahan. Sebaliknya ruang besar akan mewujudkan bunyi yang kuat.

Semoga anda bergembira dengan maklumat yang diberikan. Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan atau untuk mendapatkan khidmat rawatan alternatif Attitude Therapy untuk merawat sebarang jenis penyakit termasuk yang kronik, kritikal atau yang dianggap tiada harapan untuk sembuh yang merangkumi peringkat spiritual, mental, emosi dan fizikal, sila hubungi saya. Saya sedia ikhtiar dengan sedaya upaya membantu walau di mana anda berada, Insya Allah.

Prof. Dr. Ariffaizal Bin Mohd Nor Ariffin
Pusat Rawatan Attitude Therapy Sdn. Bhd.
No 91 Jalan Raja Musa Mahadi, Taman Hillview, 31350 Ipoh
hubungi saya 016-3315761
Tel: 016-3315761 (HP) 05-3125764 (O)
untuk cara yang lebih teratur dan selamat, sila email saya
email

Tiada ulasan:

Semoga anda bergembira dengan setiap maklumat dalam blog ini. Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan atau ingin mendapatkan rawatan alternatif Attitude Therapy untuk merawat pelbagai penyakit, sila hubungi saya.

(Semoga informasi yang dipublikasi dalam blog ini bisa memberikan manfaat serta pencerahan kepada pemirsa. Harapan saya agar semua senantiasa gembira dan jika anda mempunyai pertanyaan atau ingin menjalani pengobatan alamiah atau alternatif Attitude Therapy silahkan hubungi saya pada alamat yang tertera).

Prof. Dr. Ariffaizal Bin Mohd Nor Ariffin
Pusat Rawatan Attitude Therapy Sdn. Bhd.
No 91 Jalan Raja Musa Mahadi, Taman Hillview, 31350 Ipoh
Sila klik untuk melihat petaPeta Lokasi
.
hubungi saya 016-3315761
Tel: 016-3315761 (HP) 05-3125764 (O)
untuk cara yang lebih teratur dan selamat, sila email saya
email

3 langkah mudah untuk mendapatkan rawatan dengan saya


Melengkapkan borang di bawah untuk membuka fail analisa.
(Caj RM10 dikenakan seperti cara pembayaran di bawah).




Anda akan dihubungi untuk dimaklumkan hasil analisa serta formula rawatan ditentukan.
(Sila beri tempoh 24 jam setelah borang dan bayaran diterima. Anda mungkin akan dihubungi melalui handphone atau email).



Formula rawatan diposkan ke rumah dan rawatan boleh dijalankan sendiri dengan segera.
(Sila beri tempoh penghantaran 3 hari bekerja untuk semenanjung Malaysia dan 5 hari bekerja untuk selain semenanjung dan luar Malaysia. Penghantaran dibuat setelah bayaran kos rawatan diterima).

Borang Pemeriksaan Dan Analisa Kesihatan

   







Setelah menghantar dan membuat bayaran, anda akan dihubungi dan akan menerima hasil analisa secepat mungkin. Terima kasih.
 
   
     

Pembayaran Analisa Kesihatan Melalui Maybank2u

Akaun CIMB 0814 0000190 102
Atas Nama ARIFFAIZAL BIN MOHD NOR ARIFFIN
Caj bayaran untuk membuka fail analisa: RM10 (sekali bayar untuk seorang)