SELAMAT DATANG

Blog ini memberikan khidmat nasihat kesihatan dan penjelasan secara saintifik meliputi masalah kesihatan fizikal, mental, emosi dan spiritual terutamanya penyakit yang kronik, kritikal atau yang dianggap tiada harapan untuk sembuh. Setiap pertanyaan amat dihargai dan semoga tulisan dalam blog ini bisa membantu meringankan penderitaan anda. Untuk mendapatkan rawatan, sila hubungi saya melalui borang yang disediakan di bawah

Selasa, 17 Julai 2007

Tindak Balas Penyembuhan

Seseorang yang mempunyai tahap kesihatan yang sempurna dan bebas daripada kesan-kesan pengambilan dadah dalam sejarah rawatan, bisanya tidak akan mengalami sebarang reaksi atau tindak balas. Tetapi adalah tidak mustahil jika pengguna masih berhadapan atau terpaksa melalui dan mengalami kesan-kesan sebagai tanda tindak balas penyembuhan.

Attitude Therapy mencipta frekuensi rendah yang mana setiap satu formula tidak akan memberi reaksi yang tidak menyenangkan jika cara pengambilan formula dilakukan secara kerap, konsisten dan berterusan. Sekiranya pengambilan tidak dilakukan dengan cara yang dicadangkan maka kemungkinan tindak balas penmbongkaran masih boleh berlaku.

Reaksi Tindak BalasKemungkinan Sebab
Mengantuk, kelesuanKeracunan pada hati yang menyebabkan kesan-kesan keasidan pada darah. Sejarah pengambilan ubat-ubatan dadah yang dibongkar semula menyebabkan darah semakin kotor sehingga formula darah disertakan gejala ini akan lega dan hilang
Kerap sendawa, mual, senak hendak muntah, perut terasa pedih, tersedu dan tubuh terasa ringan seperti terasa terhoyong hayang.Masalah pada sistem penghadaman di mana perut mengeluarkan asid / kadar asid tinggi dan tidak dapat dikeluarkan dengan cara bersendawa.
Pusingan haid terganggu, darah haid sentiasa banyak dan tidak terhenti-henti, kesakitan semasa haid, pedih dan terasa tercengkam pada bahagian bawah pusat, lebih banyak cecair putih dan kekuningan yang mengeluarkan bau keluar pada alat kelamin, darah haid semakin pukat, keluar darah haid berketul-ketul.Ketidakseimbangan hormon seksual yang bermula daripada gangguan tidur, hilang selera makan atau sebaliknya. Fungsi-fungsi kelenjar tyroid dan adrenal amat berkait rapat bagi mengelakkan sterss.
Muka, tangan dan kaki berlaku kebengkakan, kejang pada bahagian urat leher hingga ke tengkuk dan urat belikat terkehel selepas bangun tidurFungsi buah pinggang lemah kerana keadaan makanan yang berasid atau stress kerana keletihan.
Buang air besar berdarah, buasir lama keluar semula, pedih dan keluar cecair pada bahagian dubur.Kesan formula yang disertai dengan pengambilan makanan yang pedas bercampu cuka.
Cepat pening, mudah pitam, pemarah, panik dan mudah terperanjat.Kesan kelemahan pada buah pinggang kerana stress dan keletihan. Rawatan pada bahagian perut tidak dijalankan terlebih dahulu.
Suhu badan tinggi, kesukaran tidur dan badan bertenaga aktif semakin larut malam.Tenaga yang terperangkap pada bahagian usus besar dicemari keracunan yang terpendam semasa ia dibebaskan apabila formula ini diambil pada waktu malam.
Jerawat, gatal-gatal, ruam, kencing semakin kotor dan berbau, selsema dan gatal-gatal pada bahagian hidungFungsi hempedu lemah. Toksin dibebaskan dan masalah alahan dan ketidakceriaan yang telah lama dialami.
Kesakitan bertambah pada tempat atau anggota tubuh yang telah mengalami kesakitanUrik asid yang berlebihan pada sendi dan tulang seperti gout.
Tiada sebarang reaksi /tindak balas
  • Formula yang tepat pengambilannya pada waktu yang sesuai.
  • Pengambilan yang sangat kerap, konsisten.
  • Pengambilan formula dari masa ke semasa.
Semak semula tenaga vibration dalam formula sama ada telah rosak atau hilang.
Pesakit yang yakin dan dimaklumkan tentang pembongkaran biasanya tidak mengalami sebarang reaksi pembongkaran

Kesan tindak balas ini lebih juga boleh dianggap "potensi pembongkan" yang berlaku semasa tekanan tenaga dikenakan dalam tubuh yang pada masa yang sama terdapat beberapa kawasan yang bertekanan rendah. Maksudnya tenaga baru dimasukkan ke dalam tubuh yang mengandungi banyak penyakit atau sedang kehilangan tenaga.

Tindak balas yang berlaku ialah dalam keadaan pertukaran dan timbal balik tenaga, bukan atau tidak ada kaitan dengan kesan tindak balas kimia. Oleh itu, tidak ada mana-mana organ yang akan terbeban dengan sebarang bahan yang diambil daripada formula Attitude Therapy.

Kesan tindak balas perlu dipastikan puncanya sama ada faktor kesan pengambilan formula atau faktor luaran. Cara diagnosis kinesiology dapat menentukan puncanya atau sila rujuk simptom yang dirawat dengan kemungkinan sebab yang ditunjukkan dalam rajah di atas. Sekiranya kemungkinan sebab tidak ada kaitan dengan simptom yang dirawat, maka ia bukan reaksi tindak balas rawatan Attitude Therapy, sebaliknya faktor kedatangan gangguan penyakit baru.

Sebarang kesan tindak balas boleh diatasi dengan serta-merta melalui kaedah mandian air kolah yang dititiskan dengan setitik Aromatherapy Seri Wangi. Aromatherapy Seri Wangi mengimbangkan mana-mana kawasan yang bertekanan rendah yang menjadi punca pembongkaran penyakit. Sepatutnya penyakit diuraikan tanpa sebarang reaksi yang merungsingkan secara harmoni dan toksik, angin atau bakteria dan jangkitan diproses secara semulajadi dalam tubuh.

Semoga anda bergembira dengan maklumat yang diberikan. Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan atau untuk mendapatkan khidmat rawatan alternatif Attitude Therapy untuk merawat sebarang jenis penyakit termasuk yang kronik, kritikal atau yang dianggap tiada harapan untuk sembuh yang merangkumi peringkat spiritual, mental, emosi dan fizikal, sila hubungi saya. Insya Allah kita ikhtiar dengan sedaya upaya;


Prof. Dr. Ariffaizal Bin Mohd Nor Ariffin
Pusat Rawatan Attitude Therapy Sdn. Bhd

No 91 Jalan Raja Musa Mahadi, Taman Hillview,
31350 Ipoh, Perak

hubungi_saya
Tel: 016-3315761

Tiada ulasan:

Semoga anda bergembira dengan setiap maklumat dalam blog ini. Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan atau ingin mendapatkan rawatan alternatif Attitude Therapy untuk merawat pelbagai penyakit, sila hubungi saya.

(Semoga informasi yang dipublikasi dalam blog ini bisa memberikan manfaat serta pencerahan kepada pemirsa. Harapan saya agar semua senantiasa gembira dan jika anda mempunyai pertanyaan atau ingin menjalani pengobatan alamiah atau alternatif Attitude Therapy silahkan hubungi saya pada alamat yang tertera).

Prof. Dr. Ariffaizal Bin Mohd Nor Ariffin
Pusat Rawatan Attitude Therapy Sdn. Bhd.
No 91 Jalan Raja Musa Mahadi, Taman Hillview, 31350 Ipoh
Sila klik untuk melihat petaPeta Lokasi
.
hubungi saya 016-3315761
Tel: 016-3315761 (HP) 05-3125764 (O)
untuk cara yang lebih teratur dan selamat, sila email saya
email

3 langkah mudah untuk mendapatkan rawatan dengan saya


Melengkapkan borang di bawah untuk membuka fail analisa.
(Caj RM10 dikenakan seperti cara pembayaran di bawah).




Anda akan dihubungi untuk dimaklumkan hasil analisa serta formula rawatan ditentukan.
(Sila beri tempoh 24 jam setelah borang dan bayaran diterima. Anda mungkin akan dihubungi melalui handphone atau email).



Formula rawatan diposkan ke rumah dan rawatan boleh dijalankan sendiri dengan segera.
(Sila beri tempoh penghantaran 3 hari bekerja untuk semenanjung Malaysia dan 5 hari bekerja untuk selain semenanjung dan luar Malaysia. Penghantaran dibuat setelah bayaran kos rawatan diterima).

Borang Pemeriksaan Dan Analisa Kesihatan

   







Setelah menghantar dan membuat bayaran, anda akan dihubungi dan akan menerima hasil analisa secepat mungkin. Terima kasih.
 
   
     

Pembayaran Analisa Kesihatan Melalui Maybank2u

Akaun CIMB 0814 0000190 102
Atas Nama ARIFFAIZAL BIN MOHD NOR ARIFFIN
Caj bayaran untuk membuka fail analisa: RM10 (sekali bayar untuk seorang)