SELAMAT DATANG

Blog ini memberikan khidmat nasihat kesihatan dan penjelasan secara saintifik meliputi masalah kesihatan fizikal, mental, emosi dan spiritual terutamanya penyakit yang kronik, kritikal atau yang dianggap tiada harapan untuk sembuh. Setiap pertanyaan amat dihargai dan semoga tulisan dalam blog ini bisa membantu meringankan penderitaan anda. Untuk mendapatkan rawatan, sila hubungi saya melalui borang yang disediakan di bawah

Ahad, 12 Ogos 2007

Keharmonian Formula Habibi

Menghadamkan protein di dalam darah sebagai makromolekul paling rumit yang kerap menjadi punca kepada penyakit apabila berlaku pengambilan berlebihan.

Secara asasnya asid amino perlu diaktifkan supaya proses penggabungannya membentuk PEPTIDA. Ditambah dengan Formula Habibi, maka terbentuklah POLIPEPTIDA sebagai RANTAIAN PROTEIN.

Asid AminoRingkasan
GlisinGLA
AlaninALA
ValinVAL
LeusinLEU
IsoleusinILE
SerinSER
TheroninTHR
Asid AspartikASP
Asid GlutamikGLU
LisinLIS
ArgininARG
GlutaminGLN
SistinSIS
MetioninMET
FenilalaninPHE
TirosinTIR
TriptofanTRP
HistidinHIS
ProlinPRO

Formula Habibi memastikan kadar metabolisma diseimbangkan melalui pengukuran rantaian protein bagi memastikan kestabilan tenaga. Berat badan juga lebih seimbang menurut saiz sebenar tubuh seseorang sebagai suatu ketetapan yang tersimpan dalam DNA.

Formula Habibi sebagai pilihan bagi rawatan terkini kepada para doktor dan pesakit dalam usaha mengatasi penyakit yang bermula daripada masalah kesihatan darah.
  • Melawan kesakitan
  • Meningkatkan keupayaan
  • Menyekat penularan kerosakan sendi
  • Membaiki fungsi fizikal
Masalah penyakit juga berkaitan dengan sel-sel tertentu di dalam sistem imun mengalami kerosakan dan menyerang lapisan tisu tubuh yang sihat. Keadaan ini akan dapat dikawal dengan pengambilan Formula Habibi.

Penyakit darah bermula secara tidak disedari dan beransur-ansur menjadi gejala yang tidak ketara.

Diagnosis darah dibuat berdasarakan gejala yang dikesan melalui pemeriksaan fizikal, termasuk kesan pembengkakan, kepanasan, kebas dan kesakitan pada kebanyakan bahagian sendi.

Formula Habibi dihasilkan dengan menggabungkan bahan-bahan asal pengaktif darah dan dihasilkan menurut prinsip semula jadi bagi tujuan menyekat proses pencetusan penyakit melalui darah di dalam tubuh.

Formula Habibi boleh diklasifikasikan sebagai unsur biologik kerana ia dirakam dengan gelombang tenaga bagi darah agar lebih aktif seperti penghasilan formula daripada benda hidup.

Formula Habibi direkacipta untuk menyekat perkembangan penyakit yang sebenarnya bermula dengan pencemaran darah sehingga gejala fungsi darah yang terganggu.

Formula yang berkeupayaan seperti menghambat sel-sel imun yang tidak berfungsi di dalam tubuh. Formula Habibi akan mengaktifkan sel-sel T yang bertindak seumpama panglima atau jeneral kepada sistem imun yang mampu mengenalpasti bahan asing seperti bakteria jahat yang menceroboh sistem tubuh. Kehadiran sumber asing yang mampu mengubah fungsi asas sistem darah sehingga ke tulang dan sistem endokrin.

Sesungguhnya definisi kelihatan bersifat teknikal dan rumit, kita akan lebih memahami mekanisma asas darah sekiranya kita mengetahui apakah sebenarnya darah dan bagaimana ia berfungsi dengan sifat-sifat yang dizahirkan melalui perwatakan.

Umpamanya darah berfungsi mengawal paras hormon sebagai penghantar maklumat kimia dan cenderung berubah untuk mengawal sistem tubuh keseluruhannya.

Hormon dan darah berkait rapat dalam mengawal sifat, watak dan tingkah laku seseorang dari semasa ke semasa bergantung kepada bahan-bahan di dalam pemakanan seharian.

Basic Energy mampu mengawal aktiviti biokimia dalam sel-sel darah di mana enzim-enzim sebagai penerima dapat mencetuskan reaksi bahan kimia tertentu supaya darah lebih aktif dan tidak tecemar.

Semoga anda bergembira dengan maklumat yang diberikan. Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan atau untuk mendapatkan khidmat rawatan alternatif Attitude Therapy untuk merawat sebarang jenis penyakit termasuk yang kronik, kritikal atau yang dianggap tiada harapan untuk sembuh yang merangkumi peringkat spiritual, mental, emosi dan fizikal, sila hubungi saya. Saya sedia ikhtiar dengan sedaya upaya membantu walau di mana anda berada, Insya Allah.

Prof. Dr. Ariffaizal Bin Mohd Nor Ariffin
Pusat Rawatan Attitude Therapy Sdn. Bhd.
No 91 Jalan Raja Musa Mahadi, Taman Hillview, 31350 Ipoh
hubungi saya 016-3315761
Tel: 016-3315761 (HP) 05-3125764 (O)
untuk cara yang lebih teratur dan selamat, sila email saya
email

Tiada ulasan:

Semoga anda bergembira dengan setiap maklumat dalam blog ini. Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan atau ingin mendapatkan rawatan alternatif Attitude Therapy untuk merawat pelbagai penyakit, sila hubungi saya.

(Semoga informasi yang dipublikasi dalam blog ini bisa memberikan manfaat serta pencerahan kepada pemirsa. Harapan saya agar semua senantiasa gembira dan jika anda mempunyai pertanyaan atau ingin menjalani pengobatan alamiah atau alternatif Attitude Therapy silahkan hubungi saya pada alamat yang tertera).

Prof. Dr. Ariffaizal Bin Mohd Nor Ariffin
Pusat Rawatan Attitude Therapy Sdn. Bhd.
No 91 Jalan Raja Musa Mahadi, Taman Hillview, 31350 Ipoh
Sila klik untuk melihat petaPeta Lokasi
.
hubungi saya 016-3315761
Tel: 016-3315761 (HP) 05-3125764 (O)
untuk cara yang lebih teratur dan selamat, sila email saya
email

3 langkah mudah untuk mendapatkan rawatan dengan saya


Melengkapkan borang di bawah untuk membuka fail analisa.
(Caj RM10 dikenakan seperti cara pembayaran di bawah).




Anda akan dihubungi untuk dimaklumkan hasil analisa serta formula rawatan ditentukan.
(Sila beri tempoh 24 jam setelah borang dan bayaran diterima. Anda mungkin akan dihubungi melalui handphone atau email).



Formula rawatan diposkan ke rumah dan rawatan boleh dijalankan sendiri dengan segera.
(Sila beri tempoh penghantaran 3 hari bekerja untuk semenanjung Malaysia dan 5 hari bekerja untuk selain semenanjung dan luar Malaysia. Penghantaran dibuat setelah bayaran kos rawatan diterima).

Borang Pemeriksaan Dan Analisa Kesihatan

   







Setelah menghantar dan membuat bayaran, anda akan dihubungi dan akan menerima hasil analisa secepat mungkin. Terima kasih.
 
   
     

Pembayaran Analisa Kesihatan Melalui Maybank2u

Akaun CIMB 0814 0000190 102
Atas Nama ARIFFAIZAL BIN MOHD NOR ARIFFIN
Caj bayaran untuk membuka fail analisa: RM10 (sekali bayar untuk seorang)